søndag 8. januar 2012

Aldri for gammel til å leke seg...

. . . leketøyet blir bare dyrere jo eldre du blir :))








Rett og slett bare bilde av et sort stearinlys :))
Tatt med Macro objekt...

 Så litt gøy med PhotoScape
Første bildet har jeg bare tatt litt lysere og lagt ramme på.


Andre bildet her gikk jeg inn på filter - område (ut av fokus) og så gråtone.
Her bevarte jeg fargen på Lotuslykten :)


Og tredje og siste bildet gjorde jeg det samme med
men beholdt fargen på de rosa tulipanene :)


Sånn går det når en kjeder seg en søndag og sitter med pc'en på fanget og i tillegg
har kameraet (Canon EOS 500D) lett tilgjengelig :))



1 kommentar:

  1. Det var veldig fint og hørtes enkelt ut:)

    Tror jeg må prøve det fotoprogrammet.

    Ha en fin kveld!!
    Klem Mari

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ