torsdag 8. desember 2011

Vindusfolie

Det har jeg tatt på vinduet mitt i dag ved siden av inngangsdøren min !!
Dette vinduet går vi forbi når vi går fra soverommet til badet.
Selv om det egentlig ikke er noen som kan se oss
så føler en seg litt mere komfortabel
når en er helt sikker
liksom :)


Kanskje ikke så lett å se på bildet, men jeg ble ganske fornøyd med resultatet :)
Det ser litt ut som skinnende frost på vinduet.
Å det fine er at lyset slipper inn :))


Det er så smått begynt å komme noe rødt i gangen min 
utenom kjøkkenet som er ferdig og
klar til jul :)
(DVS: Jeg har et prosjekt på kjøkkenet i skrivende stund, og jeg kan IKKE forstå hvorfor jeg begynte nå rett før jul,
men jeg er veldig fornøyd så langt :))
Kommer snart et innlegg der jeg skal vise dere hva jeg har gjort)


To herlige små mus har flyttet inn i vinduskarmen :)
(til sommeren skal karmen males hvit)


Da er uværet igang på Vestlandet igjen, og den lille julepynten på trappa er tatt in for n'te gang !!
Fra herlig prospekt vinterstemning, til ufyselig sørpevær på 1 - 2 - 3

Så er det bare å håpe på at vinteridyllen dukker opp igjenn, og at julen kan feires i flott vinterdrakt
Ikke bare her vest, men i hele Norges land !!





1 kommentar:

  1. Vindusfolie er helt genialt:-) Jeg har nettopp klistret litt på et skap med glassdør, så nå er rotet nesten skjult:-)

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ