tirsdag 27. desember 2011

Uvær, julekos og bruktfunn

For et vær som har herjet disse dagene !!
Her har vi vært uten nett i nesten to døgn, men vi har heldigvis hatt strøm :)
Tenker på alle dere som bor i områdene som er mest rammet
og håper det går bra med hver og en av dere !!


Disse juledagene har vært herlige og vi har kost oss masse :)

Pinnekjøtt med kålrabistappe på julaften hos vår datter !
Elg indrefilèt  med godt tilbehør her hjemme med min kjære 1. juledag !
Svinestek med poteter, grønnsaker og surkål hos mine svigerforeldre  
med svoger og svigerinne 2. juledag !
Og lutefisk i dag med poteter, kårabi og stekt bacon sammen med yngste sønn og svigerdatter !


Litt rødvin hører jo med i disse fridagene og spesielt godt smaker den 
når jeg får hellt den over i denne herlige karaffelen :)
Den har et hverdagslig utseende
men jeg bare elsker den :))


Litt småkoselig er det blitt oppe i tv stuen med litt julerødt !!
Enda mer koselig blir det jo med levende lys
nå i mørketida !!


Kjøpte putetrekk og løpere på JOTEX i fjor, og syns de passet her oppe med det brune og beige !!
Her skal vi ha nye møbler etter hvert, for som dere ser, er sofaen ganske så slitt :)


En stund før jul var jeg innom Gjennbruksbutikken
og kom over denne tak-lysestaken i  rødt :)
Meningen var å skifte farge på den, men tror jammen jeg er blitt litt glad i den røde fargen :)
Passet jo helt supert nå i disse juletider :))

Vi får se hva jeg finner på nå etter jul når det røde skal ut :))

Hva ville du ha gjort ??
Romjulsklem
fra Heidi

2 kommentarer:

  1. Høres ut som om dere har hatt en SUPER julefeiring med masse god mat. Dette er det julen dreier seg om - god mat, godt selskap og masse KOS ♥

    Ha en fortsatt fin romjul!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ