fredag 2. desember 2011

Se så flott han er


Han tok helt pusten fra meg da jeg møtt blikket hans :))


Ja det er denne karen jeg snakker om !!
Var han ikke flott ??

 
Vi møttes på Europris i dag da jeg var innom for å kjøpe zinkspray.
Jeg hørte bare meg selv si: " åhh..." 
Så snappet jeg en av de to hodene som låg igjenn i hyllen...


Denne skulle jeg bare ha !!
 Å gleden ble stor da den ikke kostet mer enn 199,- kr

Den er faktisk over 40 cm høy 25-30 cm bred, så det er litt størrelse på den :))

Er blitt litt hekta på disse hjortene merker jeg :)


Da jeg passerte Nille, så jeg de hadde 50 % på en del lys
og heldige meg fikk fatt på de to siste lysene med...
Hjortehode på :))))


Så gøy når du egentlig ikke skal ha noe
å så dumper du borti noe du bare MÅ ha med deg hjem :))


Min kjære er hjemme igjen og vi har akkurat spist deilig lasagne 
med salat og hvitløksbaguetter til :) 
Yummi...

Nå sitter vi med hvert vårt glass med rødvin i hver vår stol i vår nye kosekrok,
og han er meget fornøyd med min ommøblering :))

O' Lykke !!

Vinden er tilbake her på Vestlandet
så om det blir noe god søvn i natt, gjennstår å se !!

Ønsker dere en koselig fredagskveld med noe godt i glasset :)

Klemmer er sendt med vinden til hver og en av dere !!!

Klem Heidi

2 kommentarer:

  1. Den va bra fin ja :-)
    Her kokes det fløtekarameller,forhåpenligvis myke :-)
    Go fredan!!

    SvarSlett
  2. What?
    Hvilket senter har du vært på`? Skulle absolutt ha hatt meg det elghodet jeg også:) og lysene også når jeg tenker meg om:)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ