onsdag 21. desember 2011

Ligger på etterskudd

. . . så det holder !!!

Var på Juleshopping i går
men det var jammen meg ikke mye jeg fikk utav de timene der gitt !!
Gikk rundt meg selv å visste lite eller ingenting ang hva og til hvem
jeg skulle kjøpe gave til...
Sånn er det når listen uteblir og hode er fylt opp med bomull og nesen er tett :)))




Har to svigerdøttre som har bursdag i disse juletider
Den ene har på julaften og den andre på 2. juledag :)
Ikke mye som skal til før en vipper helt av pinnen når det gjelder både jul og bursdagsgaver skjønner dere :)))




Litt småting har jeg fått gjort innimellom og mer skal det bli !!
Tre smånisser er ferdig strikket og tovet i disse dager
og skal få nese på i løpet av dagen så de kan pakkes ned og leveres !!

Min kjære kommer hjem fra Lierne i morgen formiddag og det er juleferie for han helt til neste år :)
Det skal bli deilig og samtidig godt å få hjelp til de siste gjøremålene før jul !!

Vi skal feire julaften hos vår skjønne datter sammen med mine svigerforeldre og en tante.
Det blir utrolig spennende å se hvordan min datter steller dette istand.
Hun skal jobbe til kl er 13.00 på julaften, så litt hjelp må vi bidra med, 
men det er bare koselig :))


Det er så fint her på Vestlandet nå med
nysne, vindstille og blå himmel :))
Er så utrolig fint, og så skal det liksom regne bort til julaften og ødelegge alt det som er med på å få en i julestemning :)

Vi kan jo være heldig og håpe på at det får ligge :))
De har jo tatt feil før !!

Nei da får jeg hive meg hurramegrundt !!










1 kommentar:

  1. Hei på deg :) Tusen Tusen Takk for koselige ord hos meg..det var koselig å lese <3 ønsker deg og dine en fredfull Jul!

    Du har en nydelig blogg som gir meg glede i hjertet å følge <3

    Klem fra Ann-Christin.

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ