fredag 9. desember 2011

Ingen vei tilbake

For nå er spisebordet mitt endelig blitt hvitt :))


Allerede etter første strøk med grunning, ble det bedre :)
Bordet har jeg likt siden jeg kjøpte det på Bohus for ca 6 år siden, 
men har lenge hatt lyst å male det hvitt.


En ser det ikke så godt på dette bildet, men på hvert ben er det en keramisk dekor med messing som en slags ramme rundt. Jeg valgte rett og slett bare å male over alt :)


Her er det bare grunning


 Og her er etter første strøk med maling


Som dere ser, så må det hvite stoler til det hvite bordet :)


Skal prøve å få solgt stolene som jeg har 8 stykker av 
og så få i hus noen som kan passe bedre
til et hvitt bord :))


Har sett noen på IKEA med et grått trekk på setene som jeg likte godt
Men vi får se hva vi ender opp med :)
Bare jeg ikke finner ut at jeg skal male alle 8 stolene før jul...
Nei det orker jeg faktisk ikke !!!
For en tulletanke som slo inn der gitt :))
Til dere som anbefalte meg zinksprayen til Biltema fremfor Europris sin
TUSEN TAKK !!!
Er kjempefornøyd med den fargen
så her har jeg nesten gått amokk kan en trygt si :)))

Mere om det i morgen !!

Ha en fortryllende herlig fredagskveld videre alle sammen
og stor takk til alle dere som gidder legge igjenn et spor etter dere :) 
Er utrolig takknemlig, det skal dere vite !!



3 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    Så flink du har vært, som tar fatt malerkosten nå i disse tider...
    Riktig så flott ble det!!
    Jeg har planer om å male mitt slitte bord også, hadde tenkt å vente til etter jul..., men ble litt inspirert nå ;))
    Ønsker deg en riktig fin fin helg.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  2. Vilken fin blogg jeg fant!!
    Nå ble jeg glad!
    Gleder meg till å fölge deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. det ble kjempefint!!:D Stoler må være noe herk å male..så mye krinkelkroker:P Du finner kanskje noen på finn.no:)


    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ