tirsdag 6. desember 2011

Hekta på zinkspray

Det tror jeg jammen jeg er blitt !!
Digger den matte finishen som blir på det en sprayer på :)

Blimsterpotte
Men jeg lurer på en ting...
Er det noen som vet om en zinkspray som er litt mørkere enn den jeg har brukt her
som er fra Europris ??


Jeg syns kanskje den ble noen hakk lysere enn det jeg ønsket som resultat...
Hadde fargen vært slik som han er før den tørker
da hadde den vært perfekt liksom :)

Blomsterpotte


Fuglebur

Var en tur på bruktbutikken i dag
og noen småting ble med meg hjem !!

Kanskje jeg viser noe i et eget innlegg :))

Tenkte å prøve meg på en krans i kveld, men vet ikke om jeg har alt jeg ønsker å bruke
men jeg får bare begynne, så får jeg se etter hvert :))

Ellers så har småfuglene fått noen meisboller de kan kose seg med
Og når de så har spist de opp
skal de få smake hjemmelaget fuglesnacks :)))

I kveld er det mors tv kveld
JIPPIIII.... :)

Ikke gå glipp av Grey's jenter :)))




2 kommentarer:

  1. Heisann!
    Jeg elsker zinkspray jeg med:))
    På Biltema har de 2 forskjellige...jeg bruker mest den mørke.. og prisen på Biltema er 69,-
    Koselige bilder du viser!
    Ønsker deg en superfin tv kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. DER var du jo!
    Skjønner ingenting jeg..jeg har prøvd å komme inn på bloggen din men fått beskejd om at den var fjernet?

    Ja,ja, denne data verden er ikke lett å forstå!

    Kjekt å lese om din erfaring med sement, for det har jeg lyst å prøve..

    Og Zinkspray?
    ja, jeg tror kanskje jeg er litt mer fornøyd med Biltema sin enn Europris..

    Uansett masse koselige ting og stemninger inne hos deg!

    TAKK for titten,

    Klem,klem.

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ