fredag 30. desember 2011

FAMLER I MØRKET . . .

Det er akkurat sånn jeg føler det nå når det gjelder å finne min egen stil

FAMLER I MØRKET . . .

Denne julen har desidert vært den julen med minst koselige julepynting fra min side :(
Eller rettere sagt, med minst system og stil i det heletatt...
Jeg har hatt det meste klart i hode, men alt har blitt annerledes når det 
kom til det steget at ting skulle plasseres...


Hver dag har jeg flyttet på en ting for å plassere den et helt annet sted neste dag
Hver dag har jeg tenkt tanker om hvordan jeg egentlig vil ha det og hva som egentlig er MEG !!??


Har lurt på om det kan ha noe med at vi de 4 siste årene har hatt 3 forskjellige hjem å innrede...
14 år i stort koselig hus på 3 plan med masse plass over alt til møbler og stæsj.. 
Så 3 år i leilighet med litt mer minimalistisk og funkis stil... 
Med egentlig alt for liten plass til stæsj :)))
Og så dette siste året i et hus som egentlig er helt perfekt for oss 
nå når ungene er flyttet ut (bortsett fra den mellomste)  
men med ETT minus...
Stuen er alt for liten...  De som bygget huset har desverre tatt en stor del av stuen til soverom...


Neste jul har jeg nok mest sannsynlig fått en del større stue
og jaggu håper jeg at den kan få bli pyntet helt etter min egen stil da...
Om jeg da vet hva som er min stil, eller om jeg fremdeles famler i mørket...!!??


Jeg tror så absolutt at tilgangen til alt det fine som blir vist på blogger jeg følger
 har gjort meg litt forvirret... Det meste er jo såå lekkert !!
Jeg har også tatt meg for liten tid til å tenke gjennom hvordan og hvilken stil jeg vil legge meg på.
Hørte meg selv si forleden dag, at jeg vil at 
"husets innside, skal matche husets utside" stilmessig !! Bra sagt eller :)))
Så gjenstår det å se om jeg finner ut av det :)))
Er jo et helt år til neste jul da, men kanskje planleggingen skal begynne så smått allerede :))


Bildene jeg viser har jeg tatt i kveld etter at ting har fått nye plasser og jeg er mye mere fornøyd.
Det er ikke alltid det skal så mye til heller :))

Kanskje noen av dere er like forvirret som meg når det kommer til hvilken stil en vil ha ??
Skriv gjerne noen ord om det, kanskje jeg klarer å le istedefor å bli fortvilet da :))


Ha en riktig så skjønn desembernatt, faktisk en av de to siste nettene i år 2011 !!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ