tirsdag 20. desember 2011

En "staselig kar" fra USA

Har du en julepynt som du er spesielt glad i ?
Jeg har mange, og spesielt ting som mine barn har laget som liten :)
Så er det den julepynten som får deg til å gå langt tilbake i tid da du selv var barn.
ja den som gir deg disse gode minnene som for eks. Englespill i mitt forrige innlegg :)


Jeg har denne staselige karen her som jeg er blitt veldig glad i...


Han kommer fra USA


Han har store glassprismer som det skinner fra når lyset treffer !!


Jeg skulle gjerne hatt peis (som han har prydet før) og en til av samme sort.
Da skulle de stått mot en annen på peishyllen med et stort hvitt lys mellom seg :)


Da peisen uteblir, skal den få stå på bordet her i mor og far's krok 
så vi kan nyte synet av den hver dag i julen :)

Den gir meg gode minner om flotte sammarbeids partnere og godt vennskap
i både inn og utland !!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ