mandag 5. desember 2011

Dagen har gått med til vasking av bad og vaskerom


Lovet i går å komme tilbake med et innlegg ang noe jeg tror jeg er blitt hekta på
Jeg trenger nok en dag til på meg, for å få vist dere det jeg har holdt på 
med mellom vaskebøtta og støvsugeren  :))

I dag våknet vi til et landskap dekket av snø :)))
Julestemning ?? Ja jeg kjenner at den 
ligger rett under huden
men at den venter
på skikkelig
julesnø
!!


Var en tur utendørs for å knipse litt bilder
men det ble ikke det store
da det blåste så mye
at jeg løp inn
igjenn
:))


Nyutsprungen Stemorsblomst kledd i vinterdrakt


Her kan det ikke julepyntes da
enda en storm er på vei
vestover
:(


Håper dere har hatt en fin mandag og at kvelden nytes med
tente lys til minne om de vi har mistet og
som vi savner ekstra mye
i denne førjuls
tiden
!!

Varm klem fra Heidi

1 kommentar:

  1. Ja det er "mye" vær for tiden...litt kjekt med snø i dag da :o)
    Fine bilder....og stakkar stemoren :o)

    ha en fin ny uke !

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ