onsdag 2. november 2011

Klare du å gjette hva dette skal bli ??

Endelig har jeg tatt tak i noe jeg begynte på for litt siden,
og jammen er det økt til to av samme slaget :))

Driftig når jeg først setter igang
vettu  :))


Som uerfaren strikker 
har dette arbeidet ført til 2x-rekk-opp-igjen-greie
og da misser jeg interessen liksom...


...men så etter en stund
er det kjempegøy å finne det frem igjen
for å gjøre ferdig :)


Og ferdig blir jeg garantert i kveld
men da dette er noe som skal toves
kan ikke resultatet vises før i morgen en gang :)

Dette er noe jeg lenge har hatt lyst å lage meg
men har aldri blitt..
De finnes utallige varianter, og i andre farger enn det jeg har valgt

Ha en fortsatt fin onsdag
Jeg skal snart avsted til min håndarbeids-kyndige-tante 
for å lære meg noe nytt :)

GLEDER MEG !!

STRIKKEKLEM FRA MEG PÅ EN NYDELIG ONSDAG
HER VEST I LANDET

Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ