fredag 4. november 2011

Fredag på hell

Denne dagen har bare gått såå utrolig fort...
Ja egentlig har hele uken 
flydd avsted :))

Har ikke fått kikket på så mange av bloggene denne uken ,
men av det jeg har sett, merker jeg at de fleste begynner å få litt jul under huden :)

Jeg har laget meg min egen lille juleblogg, så hvis du vil se hva jeg driver med der inne
så kommer du inn på Heidi's Juleblogg ved å klikke HER




Tusen takk for hyggelige kommentarer på mitt forrige innlegg !!
Det varmer mitt hjerte ved å få tilbakemeldinger 
fra dere !!

Nå er det sovetid her hos meg
så riktig god natt alle dere skjønne som titter innom


Klem Heidi



1 kommentar:

  1. Så koselig:) Skal titte innom julebloggen din jeg:) ..I dag vr jeg på shopping, og det ble med litt julepynt hjem ja;) hiiihii

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ