fredag 21. oktober 2011

Ute høljer det ned

...men hva gjør vel det når vi koser oss innendørs med hjemmelaget pizza på menyen :)

I vår før jeg var begynt å blogge, kjøpte jeg meg et entre møbel på Gjenbruksbutikken. 
Den har stått i garasjen , og min mann har villet kaste den lenge,
og jeg har faktisk nesten gitt etter opp til flere ganger...
Jeg vet ikke hvilken blogger det var som her i sommer hadde et blogginnlegg om en svær villa (tror jeg) som skulle selges med så mye flotte møbler og utrolig mange fine speil på veggene i alle rom. 
Veggene i huset var tapetsert med de mest mønstrede tapeter du kan tenke deg :) 
Så mens jeg skrollet meg nedover bloggen, var det at jeg plutselig fikk øye på 
akkurat make møbel i et av rommene som ble vist, som jeg hadde stående i min garasje,
og som hadde vært klar for bosshaugen opp til flere ganger...
Det var da jeg tok min bestemmelse om
å beholde møbelet :)

I dag har jeg tatt det inn i varmen, vasket det og så vidt begynt å planlegge en forvandling :)
Jeg har laget et sort/hvitt bilde da dette er i mørk mahognifarge og egentlig ikke passer inn her,
men møbelet dere ser her under er, som vi kallte det før
en telefonbenk :)
  Det er et lite skap på høyre siden som jeg godt kan huske ble brukt til å oppbevare telefonkatalogen. Herregud, husker dere de svære, tykke katalogene med bitteliten skrift :)))
Under setet er det her en liten skuff 

Tror den kommer til å se bedre ut i litt lysere farge


Den har her fått litt pels til pynt og en pute i ryggen samt en husfred, en sparegris
og noen kongler for å prise høsten :)


Ser dere krakken jeg kjøpte da vi hadde jentetur til Voss her i September ?
Den har fått pels på seg den også :)
Tenkte jeg skulle sy meg en pelspute til benken når den er pusset opp
og kommet i ny drakt !!
Her får den stå til jeg er klar for enda et nytt prosjekt


Håper du har en fin fredagskveld 

Her skal glasset fylles opp med litt rødt
og så skal jeg nyte hjemmelaget pizza med min kjære og vår firbente skøyer

Varm klem til alle mine lesere
Heidi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ