søndag 30. oktober 2011

Siste søndag i oktober


Helt utrolig så fort tiden går !!
I morgen er det siste oktober, klokken er stilt tilbake til vinterstid, på tirsdag er 1. november 
og jul er rett rundt hjørnet...

Hvor blir egentlig tiden av ?? 

Var det noe i det som ble sagt av de gamle da vi var små ?
Ja, at jo eldre du ble, jo fortere går tiden...???

Tror jammen det er noe i det :))



Denne helgen har flydd avsted som så mange andre helger gjør
men jeg har kost meg masse med min kjære mann
sett forestilling av Arne Sangforening
hatt koselig besøk av mine
skjønne svigerforeldre
og skrubbet en
skitten
hund
!!



Nå har jeg kost meg med litt blogglesing
mens minn mann har 
sett fotballkamp


Jammen er det ikke kommet et bitte lite
zinkhus på fatet mitt
i helgen :))


Fin søndagskveld til dere som titter innom

Klemmer fra meg

2 kommentarer:

  1. Tusen takk gode du for de varme ordene du legger igjen inne hos meg. Blir så glad:)

    Og FOR noen skjønne bilder hos deg.. Det med sjokoladekaken var lekkert.
    Og så den lille søte skitne hunden da....)
    Har nettopp vært på tur til sjøen med min lille søte firbente.

    Takk for titten og klem,klem.

    SvarSlett
  2. Koselig stemning hos deg! Jeg har også gått til innkjøp av (enda flere) zinkhus - får liksom ikke nok av dem:) Og når de selges på Ream 1000 for en slikk og ingenting så er jo løpet kjørt, hehe;)

    Nyt kvelden!
    KLEM

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ