mandag 24. oktober 2011

Så vidt i gang

. . . med forvandlingen til det bedre, 
og til et rom med forhåpentligvis gode lagringsmuligheter :)



Før malingen er påbegynt, men etter den store utryddingen . . .


Vinduet har her fått første strøk med Bengalack Blank 90


Ble jo såå mye bedre allerede :))


Gleder meg til å ta fatt på taket og veggene !!


Juhuuuu !!!!!!!!!!


Har ikke bestemt meg for veggfargen som står mellom helt hvit eller lys grå..

Hva hadde du gått for ??
 Tar mer enn gjerne imot tips fra dere som titter innom :)

Heidi

❀  ❀ 

2 kommentarer:

  1. Hei Heidi :)
    Så spennende - vinduet ble fint da :) gleder meg til å se hva du velger på veggene... Er ikke sikker på hva jeg hadde valgt - kanskje lys grå? Titter innom igjen snart, ha en fin kveld. Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Så koselig at du vil være med på giveawayen! Jeg hadde gått for lys grå - men så er jeg jammen meg en ihuga lysegrå fan også da!

    Gleder meg til å se hvordan det blir!

    Veldig fin blogg du har :-=

    klem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ