søndag 23. oktober 2011

Oppussing og ny uke

En helg er over og ny uke står for tur med nye prosjekter :)


Her har vi ryddet nesten alt ut av "det blå rommet" i helgen
Det blir jo helt naturlig å kalle det for "det blå rommet" da rommet er malt i blått :))

Masse julepynt, noen lamper, duker og gardiner er nå klar for FRETEX
Min datter var her og tok med seg noe som kunne passe i leiligheten deres, og så er det dette 
skal ha / skal ikke ha greiene som gjenstår... 
 ♥
Det står fremdeles igjen noen hyller og et dobbelt garderobeskap som min sønn 
skal hjelpe meg med i morgen
 ♥
Dere kan tro det ser fint ut oppe i tvstuen som var nystæsjet :(((



Jaja... Det blir så mye bedre når vi bare får orden på dette rommet som gjør at jeg får mere lagringsplass i gangen min til sengetøy og håndkler der mine hobby duppedingser ligger


Grunning med kvistlakk , 
noen som har prøvd den varianten ??

Fint hvis jeg kan spare litt arbeid hvis grunning med kvistlakk er noe som funker hvertfall :))
Rommet er ikke så stort, men det skal bli godt å få et hobbyrom med plass til 
å lagre litt av det som ikke er i bruk hele tiden...
Julepynt er jo i bruk bare en liten stund i løpet av et år og diverse pynteting som blir tatt bort for så å bli tatt frem igjen rett som det er, må jo også ha en plass å ligge :))



Har planen helt klar oppe i mitt hode asså,
så nå gjenstår det bare å se om det er det resultatet som blir sluttresultatet :)
 ♥
Gleder meg til å begynne, og spesiet til å få male det første taket  i huset, hvitt !!
Har ellers hatt en fin og rolig helg med min kjære som i morgen setter nesen mot 
Trøndelag og Lierne for en ny arbeidsuke


Søndagen er på hell, men nyt de siste minuttene før ny uke begynner
med nye muligheter  ♥



Ikke bry deg om begavelse
Ikke tenkt på å være dyktig
Stol på hardt arbeid, utholdenhet og besluttsomhet
Og det beste mottoet for den lange marsjen er:
"Ikke syt og klag"
Stå på !!

  ~  Frederick Treve s ~



Klem Heidi

1 kommentar:

Takk for at du tittet innom ღ