lørdag 1. oktober 2011

Loppis - Vinylplater og nytt stereoanlegg



Heisann og god lørdagskveld :)




Her har vi akkurat inntatt en deilig middag... Sent ???  Neida, fintfolk spiser da sent de :)))) Fnis...

Dette har vært en koselig dag kan dere tro.
Mannen ble med på loppis og kjøpte LP plater så det holdt :) 15 stk tror jeg det ble...
Jeg fant faktisk INGEN TING :(
Alt ble revet bort rett fremfor nesa mi og det var en kamp om å nå frem først liksom.
Det jeg var på jakt etter, var ikke å oppdrive alikevell...
Nå er det nå sånn at de fyller på med litt nytt innimellom, så i morgen tar jeg min datter med på en runde for å se om det kan være noe mere lurt som har funnet veien :)
Etter loppisen ble det en kjapp tur på fretex da den ligger nær hundebutikken jeg og skulle innom for å kjøpe noe godis til vår firbente skøyer.
Skal vise dere i et senere innlegg hva jeg fant der :)

Videre gikk ferden inn til Bergen by på HI FI Senteret...
Vi snakket her om dagen at til jul skulle vi kjøpe oss et stereoanlegg å ha nede i stuen
 Kjekt Ã¥ høre musikk i stuen ogsÃ¥ eller høre pÃ¥ radio :)

For å si det sånn, så gikk vi ikke tomhendt ut fra Hi Fi Senteret :)
Det ble innvestert i fremtidens anlegg (som de sa) der en kan bruke iPhone, iPad, androide og
smart tlf 'er til å styre hele sulamitten med :)

O'Lykke i heimen !!!

Så her pågår testing av platespiller, iPhone og spillelister på spotify og mp3 spillere :)
Har ikke knipset noe bilder da alt er snudd på hode i noen av krokene i stuen og neppe blogbart...
Planene om å slå ned en vegg inn til vårt soverom fra stuen er mye nærmere nå enn den har vært kan jeg trygt si..... LOVE IT !!!!!!!!!!!!!!

Har et rom i øverste etg som kan bli vårt ganske kjapt, men vi får se hva vi gjør !!

I morgen blir det nok en liten tur innom loppemarkedet igjen som sagt, og i mellomtiden må dere ha en superfin lørdagskveld :)



Har dere foresten sett Atle Pettersen på dansegulvet ???
Herlighet for et talentfult menneske...
En dans med han etter hans musikk, og jeg hadde vært i himmelen !!!!


Blogges i morgen peps :)


Klem Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ