fredag 28. oktober 2011

Fredag, underholdning og mye latter

Da var det fredag igjen og nok en uke i oktober er på hell
Her vest viser været seg fra mange kanter i dag, men heldigvis ikke av det hvite slaget :)
Mye vind har vi hatt, men temperaturene er bra, enn så lenge !!


I kveld er det duket for god mat, godt i glasset og revy med god underholdning og latter
Latter kommer nok til å bli hoved ingrediensen for kvelden :)


Min kjære og jeg skal ut til min søster og svoger på god mat først.
Så går turen til det lokale Grendahuset i vår hjembygd
for god underholdning :)
Koret som både min søster og jeg har sunget i, skal ha siste forestilling i kveld 
på et stykke de har kalt "License To Sing".
De har fått kjempe kritikk, så dere kan tro 
vi gleder oss :)


Tror jeg tar turen i dusjen nå.
Det er jo greit å slenge ræva ned på sofaen med et glass rødvin
før kvelden begynner !!

Ha en alle tiders fredag dere også!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ