onsdag 19. oktober 2011

DIY: Endelig i ny drakt

. . . og med  godt følge :)


Dere husker kanskje denne røde karen ??


Som ble til denne staselige karen !!


Og som nå endelig er på plass i ny drakt :))


Pels på hodet og diamantstener til øyner...


Og litt pels over ryggen som varmer i høstværet :)
* * * * * *
Og når en først er i det kreative hjørnet
forvandlet jeg to mais hermetikkbokser til røffe underdeler
til 2 av mine Lotuslykter :)


Fant ut at det kanskje ble litt for brannfarlig å bare plassere 
t-lys nedi, da de er kledd med pels...
Derfor ble det Lotuslyktene som fikk æren 
av mitt DIY påfunn :))


Fikk litt vinterstemning av dette bildet jeg :))


Hylla mi har herved fått enda en forandring :)


Den herlige sorte trefiguren er også flyttet inn her
da den ble med meg hjem i dag fra 
Gjenbruktbutikken :)

Håper noen av dere ble inspirert av mitt påfunn :)) Hi hi...


God onsdagsklem fra Heidi

1 kommentar:

  1. Hei Heidi :)
    Så herlig, jeg ble i alle fall inspirert!!! - gyngehesten ble bare sååååå skjønn og herlig med litt pels ღ og lysestaken= tøffe :)) Herlig, herlig... Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ