torsdag 6. oktober 2011

Bestemor for første gang


Tirsdag 05.10.05 var det 6 år siden jeg ble bestemor for første gang, 
Det kom til verden en liten jente denne ettermiddagen som veide nesten 4 kilo og var 52 cm lang
En herlig liten prinsesse
Mine to yngste barn som den gang var 13 og 15 år var sååå stolte
som var blitt tante Kamilla og onkel Robert i så ung alder :)
Stor stas var det for oss alle

♡♡♡

I januar 2006 fikk hun navnet Malin

♡♡♡

♡♡♡

Dette er lille Malin bare tre timer gammel og tutten passer hun allerede på som gull

Jeg har mange bilder av Malin da hun var liten på min eksterne hardisk
men da jeg har en bildemappe fra den gang på mange tusen bilder
blir det for krevende å finne frem noe i skrivende stund
Ikke mye system er det i mappen heller :(

Min yngste sønn, altså onkel Robert, kom med en minnepenn i går da jeg skulle skrive ut en CV for han, og det var der jeg kom over disse to bildene dere får se her :)

♡♡♡


Så her sitter jeg da som nybakt stolt farmor med lille Malin på fanget

Tiden går jammen fort, for nå er hun allerede blitt skolejente 
og fylte 6 år på tirsdag :)

(bildet er tatt i Danmark i sommer)

♡♡♡

Malin  er en aktiv jente som driver med turn på fritiden

Elsker å synge og opptre

Og trives godt på skolen

GO' JENTEN MALIN

♡♡♡

Klem fra Farmor/Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ