torsdag 29. september 2011

Ikke akkurat lekkert...


...men må si jeg gleder meg til kaldegradene kommer
for her skal de nok finne motstand :))
Det fine er jo at på en fin varm sommerdag
kan en kjøle ned tempen innendørs
om en ønsker...

Kanskje jeg blir vant å se dette monsteret på veggen ?


Har faktisk vent meg til den allerede nå på disse få timene han har hengt der
Verre er det med denne svære dingsen på utsiden :)


Fyyy så stygt det var...

Her skal det garantert opp en kasse for å skjule den
og da kan jeg jo pynte med noe stæsj til sommeren igjen :)

Gåman så fint vær vi har på vestlandet i dag 
Temperaturen er faktisk rundt 20 grader, så jeg er litt i sjokk på en måte

Hva skal nå vi med varmepumpe på en sånn dag :)))


Hvordan er været hos deg i dag ?

Ta daaaa !!!
Vil ønske velkommen de nye følgerne jeg har fått :)
Er utrolig kjekt å se at følgertallet kryper sakte men sikkert oppover
Og tusen tusen takk til alle dere som gidder å ligge igjen et lite spor etter dere, det varmer :)
Er såååå takknemlig skal dere vite !!!

(Skjønner godt hvis dere blir litt forvirret her inne på bloggen min, men jeg regner med Header og bakrunnsfargen nå får bli en stund :)))
Synest det ble litt høstlig og fint med denne kombinasjonen jeg)

Have a nice day !!

Solskinnsklem fra Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ