torsdag 13. oktober 2011

Rim på bakken

. . . kaldt, men blå himmel og sol :)


herlig med denne solen som hilser på oss en gang iblandt 
og for at den så TYDELIG  viser meg at mine vindu 
burde vært vasket før vinteren kommer !!
Vi får se om det lar seg gjøre 
i løpet av 
helgen 
:)


Etter at jeg la ut innlegget av min TV STUE her forleden dag
er jeg blitt litt mere inspirert til fornying der oppe :)
Jeg så gjennom før og etter bildene og oppdaget
at det ser ut som det bare er kastet noen
guffne bilder opp på veggen
for liksom å 
se bra
ut

 
 
Det som er årsaken er rett og slett at denne tv stuen er blitt nedprioritert
Det er blitt hengt opp noe bilder fra de tidligere
hus eierene, på stifter som allerede
var på veggen...

Å det merkelige er at det har tatt meg hele 
ETT ÅR OG TO MÅNEDER
før jeg oppdager denne
forsømmelsen
:((



Men i dag skal jeg prøve meg på enda litt forbedringer :)

På INDISKA i går fikk jeg kjøpt meg en lang bildehylle til å henge opp
over sofaen for så å få litt mere orden på tingene :)

Ikea hadde blomsterpotter i herlige bruntoner som ble med meg hjem
pluss en en herlig liten kurv jeg tenkte å ha til 
litt småting under
tv'n


Min søster jobber på Kid
så en tur opp i butikken til henne i ettermiddag
håper jeg resulterer i nye gardiner i lune varme farger  :)

Disse sorte som henger her nå
er for korte og ikke helt hva jeg ønsker å ha her oppe !!

Å er jeg riktig så heldig så får jeg kanskje kjøpt med meg en ny persienne også :)

♥    ♥

Hviss du vil se hva jeg gjør mere
i tv stuen min
må du nok titte innom igjen
i kveld en gang


Takk til alle dere som leser mine innlegg
Det gjør meg glad :) 
 

Klem Heidi





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ