tirsdag 23. september 2014

KANSKJE DEN KAN FIKSES ??

Har lenge fundert på hvilke taklampe jeg skulle gått for over spisebordet vårt,
og jo mer jeg kikker på, jo mer usikker blir jeg...


Da vi i 2007 flyttet i ny leilighet, kjøpte jeg meg en taklampe på LIVING.
Jeg falt helt pladask for den da jeg såg den i butikken...


Den passet perfekt inn der den skulle henge
og jeg angret aldri det kjøpet...


Vi har, for over 4 år siden, flyttet i hus,
og siden stuen enda ikke er som den skal bli, har jeg satt taklamper litt på vent...


Litt på vent fordi jeg ikke helt vet hva jeg vil ha
eller hva som kan passe inn...


Har nå funnet frem denne lampen fra LIVING,
og tenkte jeg skulle se om den kan henge her inn til videre :)))

Jeg må bare få den fikset, for to lyspærer har kilt seg fast i sokkelen...


KANSKJE DEN KAN FIKSES ??

Skulle gjerne hatt en til,
da jeg ser for meg at to på rad hadde sett finere ut !!



1 kommentar:

  1. I realize this is off topic but while your blog looks nice, it could be far better if you'll be able to use lighter colors too in the design. This will encourage a lot more scanners come to check it out more often!....Best Cccam Server

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ