mandag 11. mars 2013

Flott tur i nydelig vær

Været er helt nydelig, men det er kaldt så en må kle seg godt skal en ut å gå !!

Jeg tok buss i dag til et sted jeg kan gå over fjellet og hjem igjen, 
på flott grusvei :)))

Jeg brukte 1 1/2 time, gikk nesten 900 skritt og tilbakela 9.1 km :)

Jeg kunne gått på kortere tid, men med iPhone i lomma og mange motiv,
ble det noen stopp her og der  :)))

Her kommer et bilderas av hva jeg så og møtte på min vei,
og alle bildene er tatt med min iPhone5 !!












Bildene la seg visst hulter etter bulter, men det er det jo bare jeg som ser :)))

Håper du nyter været der du er og at uken blir fabelaktig !!

1 kommentar:

  1. Så herlig vær som vi har om dagene men huttetu så kaldt,men er jo bare å kle seg og det er så utrulig masse fantastiske ting å sjå rundt og ein må bare stoppe opp for naturbilder er vakkert:)
    Herlige bilder hos deg!
    Ønsker deg ein fine kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ