mandag 11. mars 2013

Få en sniktitt før lansering mandag 15. april !!

Da var det plutselig mandag igjen, 
og hva er da bedre enn litt inspirerende nyheter :)))

Jeg må innrømme at jeg nå gleder meg enda mer til nytt kjøkken skal planlegges
og bli til virkelighet :)))


IKEA kommer nemlig med nye kjøkken,  helt nye system,
og jeg tror det blir rå bra !!


Denne gangen byr de på enda flere geniale løsninger og helt nye mål.

 
Jeg gleder meg enormt til å se nærmere på dette kjøkkensystemet.
 Gjør du ??


IKEA METOD skal lanseres i Norge 15. april, 
og frem til da kan du se mange flere inspirerende bilder og lese mer HER
 

Jeg falt pladask for dette som heter LAXARBY, og håper det kommer i hvitt :)))

Sjekk ut da vel !!
Kanskje du også går med kjøkkenplaner :)))

2 kommentarer:

  1. Så deilig kjøkkeninspo :)

    Fabelaktig mandag og start på uken <3
    klemklem

    SvarSlett
  2. Å, IKEA blir bare bedre og bedre! Dette kjøkkenet ser jo bare fantastisk ut! Ville nok også valgt hvitt. Veldig fornøyd med vårt kjøkken fra Huseby. Mange finesser. Men, IKEA begynner å ta igjen konkurrentene her, så de må bare passe seg ;-)

    Ha en flott dag!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ