mandag 25. februar 2013

En nydelig vårdag !!

Herlighet så jeg har kost meg i hagen i dag :)


Teppe og saueskinn ble bært ut sammen med kaffekoppen og fotoapparatet !!
Ja og så et lite stykke Norge da :)))
En må benytte sjangsen når den er der, og i dag var absolutt dagen en måtte nyte utendørs.


Det var ikke mange minuttene jeg hadde ræva på lammeskinnet 
før riven ble funnet frem :) 


Jeg ble så ivrig, så til slutt hadde jeg raket hele plenen fri for løv :)))
Guri for en god følelse !!


Buddy satt så fint på saueskinnet og passet på min kaffekopp og sjokoladen :)))
Han elsker solen, og leiter seg alltid frem til solstrålene innendørs.


Kroppen verker etter hagearbeidet i dag,
men hva gjør vel det nå når hagen er på stell etter vinteren :)))

Fin mandag til dere og en riktig trivelig uke videre !!

2 kommentarer:

  1. Reine vårstemmnngen hos deg :-) Her på Helgeland e det masse is og øsende regnvær.Så fint bilde av Buddy i solen, ser ut som dåkk ha kosa dåkker :-) Ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  2. DET hørtes ut som en HERLIG dag du:D Raket i hagen sier du..Her er det FULLT med snø:P Tror ikke vi kommer til å merke så mye til vårmåneden her med det første;) hihi! Jaja..ski er gøy det og:D

    Klem!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ