onsdag 7. mars 2012

Enda har jeg to igjen...

...av Ranunklene mine :)))
De to siste har nå stått i nærmere tre uker, som jeg synes er helt fantastisk !!





SE denne skjøre skjønnheten *smelt*


På søndag klippet jeg grener av 2 plommetrær vi har i hagen :)
Nå står de her og knitrer når bladene sprenger seg 
vei gjennom "skallet"
 :))




Er utrolig spent på om det vil komme blomster på de
eller om bladene tørker inn før den tid...

Kjøpte meg noen kirsebær grener for en tid tilbake
men de fikk jeg ikke gleden av så lenge 
da blomstene tørket inn :(

Kan være varmepumpen som gjorde det, så derfor står disse grenene mine nå
langt fra varmepumpen :))

Langt unna var vel en smule overdrevent da stua mi ikke er sååå stor :)))))

Nå har jeg litt sy arbeid og snurping på programmet
men plutselig er jeg her igjen :))

Håper denne vinden stilner her vest snar...
Bosspannet velter og min firbente skøyer ser helt vettskremt ut 
av alle disse lydene utomhus :))




3 kommentarer:

  1. Herlige ranukler.. må få kjøpt meg en bukett til helgen jeg også!
    Hos meg har det snødd i hele dag og det er sp kjedelig når man trodde våren var her...

    Ha en fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  2. Ranunkler er vakre! Jeg har to store buketter hjemme :)

    Ønsker deg en finfin onsdagskveld, jeg sitter værfast i Karmøy og venter på ett fly til Oslo.
    klemklem

    SvarSlett
  3. Så fine blomsterbilder:) Ranunkler er så skjøre og vakre på våren og det er så herlig med greiner som blomstrer!!
    Nå er det en tid med mye glede.

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom ღ