lørdag 3. september 2011

RASTLØS OG TAKKNEMLIG

Skulle så gjerne vært i bedre form

Det går heldigvis på frem, men alt for treigt :)
Loppiser er det over alt denne helgen, og jeg skulle så gjerne vært både her og der, sukk . . .
Tenk på alle skattene jeg kunne fått med meg hjem, eller ikke . . .
Kanskje skattene dukker opp når jeg er skikkelig "fit for fight" igjen ?!

Min mann duller med meg, og jeg må innrømme at jeg liker det :)
Som oftes er det jeg som duller med andre da det er mere naturlig for meg liksom . . .

Så i dag har han ryddet sengene, fjernet alle tomflasker fra vaskerommet, laget deilig lunsj, støvsuget hele huset i alle tenkelige kroker og under alle skap og sofaer, og til slutt vasket alle gulv :)

Må innrømme at jeg ble litt sliten av å se på, knis :)

Akkurat nå fløy han ut dørene for å kjøpe noe godt til kaffen :)

Heldige meg :)

mandag reiser han til trøndelag, så jeg får nyte det enn så lenge :)))



Klemmer fra en takknemlig Heidi

Lurer på hva det blir til kaffen jeg :) Litt søtsyk ble jeg gitt :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ