tirsdag 2. august 2011

KJÆRE TIRSDAG




I dag våknet jeg av at vekkerklokken på mobilen min ringte kl 08.30
Alarmen ble slÃ¥tt av sÃ¥ jeg fikk meg en liten dupp til :) 
Utrolig sÃ¥ godt disse fÃ¥ minuttene gjør :) 
Er sikkert noe med at du da selv bestemmer nÃ¥r gluggene skal opp og beina pÃ¥ gulvet 


Har vært trøtt i hele dag...
Men litt forberedelser til Tyrkiaturen har jeg gjort.
Pakket det meste, strøket noen få ting og klartgjort min bitte lille mini pc :)
MÃ¥ jo legge inn bildene sÃ¥ ikke kameraet er fult i tilfelle noe skulle gÃ¥ galt, 
og så må jeg jo titte innom facebook
og selvsagt blogge bittelittegrann :)


 Min datter er sååå klar for ferie og det forstÃ¥r jeg godt !

Hun begynte i jobb samtidig som hun holdt på med siste ukene på Hudpleiefagskolen (privat)
Var så heldig å få seg fast jobb på nyåpnet "WahWah skin trim studio" her på vårt hjemsted, og har jobbet 6 lørdager på rad pluss fulle dager hele ukene.

Hun var helt syk da samboeren reiste til Roskilde Festivalen i Danmark i begynnelsen av juli






Vi var på Lanzarote bare oss to for 6 år siden, og vi storkoste oss :)
Det har gitt mersmak, så endelig ble det gjort alvor av å bestille oss en ny tur.
Ingen av oss har vært i Tyrkia før, så dette blir første gangen for oss begge.



Hun var til Egypt i februar da urolighetene der nede herjet, sÃ¥ turen med sin samboer ble litt anspent 
Jeg og min kjære var i Dubai i februar og trodde det skulle bli både sol, bading og sigthseing, men varmen uteble og mye vind gjorde det kaldere.
SÃ¥ den turen ble en tur med oplevelser fra ene herligheten til den andre 

HØYESTE - STØRSTE -  DYRESTE



 
I kveld er det duket for ny epeisode i Greys Anatomi etterfulgt av Private Practice :)
 
Så KJÆRE TIRSDAG, selv om jeg har vært trøtt i hele dag så skal denne tirsdagen avsluttes med to hverdags høydepunkt atter en gang med litt rødt i glasset :)

Etterfulgt av en forhÃ¥pentligvis god natts søvn 


Tirsdagsklemmer fra Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ