lørdag 27. august 2011

EN GJETERGUTT

Heisann :)

Er ikke igang med noe prosjekter enda etter ferieturer i øst og vest, men forhåpentligvis kommer lysten og energien tilbake etter hvert :)
Mange av dere må jeg bare ta hatten av for. 
Stadig nye prosjekter deler dere med oss følgere og lesere, og alt er like lekkert og innbydende.

Kjenner energien komme når det dukker opp noe jeg blir inspirert av, men så dabber det av når jeg tenker på hva jeg har planer om og hvor mye arbeid det innebærer.
Håper høsten gir meg mere lyst til prosjektarbeid og forbedringer i hjemmet :)

Jeg kom til å tenke på dette bildet jeg kjøpte i vår 
 som jeg enda ikke har vist dere

Jeg så med en gang hva det var jeg ville gjøre med det, og

før og etterbildene 

ser dere her




















Ja det ble nok sprayet med hvitt og sølv


Er du tilhenger av disse sprayboksene som en raskt tryller frem forandringene på det du måtte ønske å forandre på ??


Klem Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ