søndag 31. juli 2011

HVA SKAL JEG VELGE


Om 4 dager setter jeg og min datter nesen mot Tyrkia :) 
14 herlige dager med  sol, bading shopping og kos !!

Jeg har et dilemma, og det er når det gjelder hvilket kamera jeg skal ta med meg på turen...
Jeg har speilreflekskameraet mitt CANON EOS 500D som jeg vet gir meg skarpe og fine bilder, og så har jeg kjøpt meg et kompaktkamera PANASONIX  LUMIX DMC-TZ20 egentlig med tanke på denne turen.

Det er jo mye mere lettvint å ha med seg et kompaktkamera som en bare kan putte i vesken, men det er ingen ting som er mere skuffende enn å ha tatt et fint bilde og så er kvaliteten ikke helt der en hadde forventet...

Så er det denne vekten på koffert og håndbagasje...
Ønsker jo minst mulig vekt så en kan fylle opp kofferten med klær og vesker og dilldall og greier og greier :))
Og speilreflekskameraet veier jo en del mere med flere linser og bagen den ligger i enn dette kompaktkameraet...

Hva ville du ha gjort ??


 Klemmer fra en som elsker å ta bilder, Heidi !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom ღ